ˆ

Urząd Gminy

Szczegóły informacji

Pomieszczenia w Urzędzie Gminy

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2010-08-24 11:00:11 Informacja ogłoszona dnia 2010-08-24 11:00:13 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

 

Akapit nr 2 - brak tytułu

Władze Gminy:
WÓJT GMINY BRODY
Ryszard Kowalczuk
pokój nr. 6
tel.   68 371 22 05 wew. 200

tel kom 602 192 063
 
Z-CA WÓJTA
kierownik referatu gospodarki i mieszkaniowej
Juliusz Dudziak
zakres czynności
pokój nr. 5

tel. 68 371 22 05 wew. 202
 
SEKRETARZ GMINY
Halina Wysługocka
zakres czynności
pokój nr. 8
tel. 68 371 22 05 wew. 201
 
SKARBNIK GMINY
kierownik referatu finansów
Beata Jałocha
zakres czynności
pokój nr. 9
tel. 68 371 22 05 wew. 205
 
Stanowisko ds. podatków i opłat Inspektor - Ewelina Majewska
zakres czynności
pokój nr.9
tel. 68 371 22 05 wew. 204

Stanowisko ds. księgowości budżetowej Inspektor - Anna Jurys 
zakres czynności
pokój nr.12
tel. 68 371 22 05 wew. 207
 
Samodzielne stanowisko ds. obsługi kasowej  Inspektor - Beata Kowalczuk
zakres czynności
pokój nr.3
tel. 68 371 22 05 wew. 210

Stanowisko ds. płac i rozrachunków z pracownikami Inspektor - Agnieszka Janukowicz
zakres czynności
pokój nr.9
tel. 68 371 22 05 wew. 204
 
Stanowisko ds. ksiegowości budżetowej - dochody Referent - Andżelika Jurkowska
pokój nr.10
tel. 68 371 22 05 wew. 205
 
Samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych obsługi rady gminy - Inspektor Mirosława Dudziak
zakres czynności
pokój nr. 6
tel. 68 371 22 05 wew. 216
 
Stanowisko ewidencji ds. ewidencji ludnosci, z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - Inspektor Monika Pawelska 
zakres czynności
pokój nr. 3
tel. 68 371 22 05 wew. 211
 
Stanowisko ds. rolnych, ochrony środowiska i gospodarki nieruchomościami - Inspektor  Sylwia Klepadło 
zakres czynności
pokój nr. 7
tel. 68 371 22 05 wew. 203

Samodzielne stanowisko ds. melioracji, dróg gminnych i transportu zbiorowego - Inspektor  Wojciech Gwoździński 
zakres czynności
pokój nr. 7
tel. 68 371 22 05 wew. 203
 
Samodzielne stanowisko ds. promocji, pozyskiwania środków zewnętrznych i zamówień publicznych - Inspektor Helena Miklaszewska
zakres czynności
pokój nr. 13
tel. 68 371 22 05 wew. 208
 
Samodzielne stanowisko ds. obrony cywilnej zarządzania kryzysowego, pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych - Inspektor Justyna Kuchta 
zakres czynności
pokój nr. 14
tel. 68 371 22 05 wew. 209
 
Stanowisko ds. opłaty za gospodarowanie odpadami - Referent Justyna Faber 
zakres czynności
pokój nr. 9
tel. 68 371 22 05 wew. 204
 
Stanowisko ds. gospodarki obiektami i urządzeniami komunalnymi - Referent Zbigniew Rękas 
ul. Kilińskiego 4
68-343 Brody
tel. 68 371 20 78
 
Stanowisko ds. administrowania budynkami i lokalami - Referent Zbigniew Jakimczuk
pokój nr. 15
tel. 68 371 22 05 wew. 206
 
Samodzielne stanowisko ds. systemów informatycznych - Tomasz Paś
pokój nr. 11
tel. 68 371 22 05

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Halina Wysługocka Data wytworzenia informacji: 2010-08-24 11:00:11
Osoba, która odpowiada za treść: Halina Wysługocka Data wprowadzenia do BIP 2010-08-24 11:00:11
Wprowadził informację do BIP: Grzegorz Jarosz Data udostępnienia informacji: 2010-08-24 11:00:13
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2016-04-20 12:15:47
Artykuł był wyświetlony: 14604 raz(y)

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Brodach