ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Szkolenie - środki ochrony roślin na terenach miejskich

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-17 11:59:08

Akapit nr 1 - brak tytułu

SZKOLENIE DLA PROFESJONALNYCH UŻYTKOWNIKÓW
Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gorzowie Wielkopolskim poinformował, że planuje zorganizować szkolenie dla profesjonalnych użytkowników stosujących środki ochrony roślin na terenach miejskich (powiat Żary) z uwzględnieniem nierolniczego stosowania środków ochrony roślin z wyłączeniem leśnictwa.
Przewidywany termin szkolenia: czerwiec (dokładny termin zostanie wskazany po uzyskaniu informacji na temat ilości zainteresowanych osób/podmiotów).
 
Miejsca szkolenia: 
Zielona Góra (siedziba Delegatury WIORiN, ul. Olbrychta 10 b, 65-823 Zielona Góra).
 
Zainteresowani proszeni są o kontakt z Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gorzowie Wielkopolskim ul. Zieleniecka 11, 66-400 Gorzów Wlkp., Dział Ochrony Roślin i Techniki tel. 95 723 90 08 wew. 17.
 
Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 15 maja 2018 r. 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło Data wytworzenia informacji: 2018-04-17 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło Data wprowadzenia do BIP 2018-04-17 11:59:08
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-04-17 12:01:34
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-04-17 12:01:34
Artykuł był wyświetlony: 949 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-12 14:57:55

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 18.04.2018r. o godz. 9 00  w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie  się  posiedzenia  komisji  Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2018-04-12 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2018-04-12 14:57:55
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-04-12 14:58:00
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-04-12 14:58:00
Artykuł był wyświetlony: 1036 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenie komisji Budżetu i Mienia Komunalnego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-12 14:56:46

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 16.04.2018r  o godz. 9 00  w  sali nr 2  Urzędu Gminy Brody   odbędzie  się  posiedzenia  komisji  Budżetu i Mienia Komunalnego.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2018-04-12 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2018-04-12 14:56:46
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-04-12 14:56:51
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-04-12 14:56:50
Artykuł był wyświetlony: 961 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Środki jakie należy podjąć w związku z wystąpieniem afrykańskiego pomoru świń

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-03 11:22:29

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło Data wytworzenia informacji: 2018-04-03 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło Data wprowadzenia do BIP 2018-04-03 11:22:29
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-04-03 11:23:09
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-04-03 11:23:09
Artykuł był wyświetlony: 1188 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

NABORY WNIOSKÓW W LGD ZAKOŃCZONE!

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-03-29 12:53:20

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 15 marca 2018r. Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania – Grupa Łużycka” zakończyło nabory wniosków na realizację operacji przez podmioty inne niż LGD. Nabory trwały od 28 lutego do 15 marca 2018r. Wnioski można było składać w godzinach od 8.00 do 15.00, a w ostatnim dniu naboru, tj. 15.03.2018r. od 8.00 do 13.00 (zgodnie z ogłoszeniami o naborach).
  • W ramach naboru nr 1/2018/IRiK w zakresie Przedsięwzięcia 1.3.1. Rozwój obiektów infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej złożono 8 wniosków. Wnioskowana kwota pomocy 1 393 123,69 zł. Limit środków w naborze 1 394 940,00 zł.
  • W ramach naboru nr 2/2018/P w zakresie Przedsięwzięcia 2.1.1. Podejmowanie działalności gospodarczej złożono 23 wnioski. Wnioskowana kwota pomocy 1 380 000,00 zł. Limit środków w naborze 1 560 000,00 zł.
  • W ramach naboru nr 3/2018/R w zakresie Przedsięwzięcia 2.2.1. Rozwijanie działalności gospodarczej złożono 9 wniosków. Wnioskowana kwota pomocy 2 038 227,00 zł. Limit środków w naborze 1 254 000,00 zł.
  • W ramach naboru nr 4/2018/IT w zakresie Przedsięwzięcia 3.1.1. Rozwój infrastruktury turystycznej złożono 1 wniosek. Wnioskowana kwota pomocy 67 892,11 zł. Limit środków w naborze 200 000,00 zł.
  • W ramach naboru nr 5/2018/Z w zakresie Przedsięwzięcia 3.2.1. Zachowanie lokalnego dziedzictwa – konserwacja i restauracja zabytków złożono 1 wniosek. Wnioskowana kwota pomocy 215 581,38 zł. Limit środków w naborze 250 000,00 zł.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak Data wytworzenia informacji: 2018-03-29 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak Data wprowadzenia do BIP 2018-03-29 12:53:20
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-03-29 12:53:23
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-03-29 12:53:23
Artykuł był wyświetlony: 1159 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-03-22 08:59:11

ZAWIADOMIENIE

W dniu 26.03.2018r. o godz. 9 00 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego.
Przewodniczący  Komisji
Marek Tracz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2018-03-22 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2018-03-22 08:59:11
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-03-22 08:59:15
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-03-22 08:59:15
Artykuł był wyświetlony: 1247 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

KOMUNIKAT

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-03-20 08:41:07

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku ze  szkoleniem – Ochrona danych osobowych w jednostkach samorządu terytorialnego z uwzględnieniem nowych regulacji, tzw. RODO informuję, że w dn. 27.03.2018 r. w godz. 9.00 – 12.00 mogą wystąpić utrudnienia  związane z obsługą interesantów.
Wójt Gminy Brody
(-) Ryszard Kowalczuk

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta Data wytworzenia informacji: 2018-03-20 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta Data wprowadzenia do BIP 2018-03-20 08:41:07
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-03-20 08:41:11
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-03-20 08:41:11
Artykuł był wyświetlony: 1227 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-03-15 08:48:27

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE
                   W dniu 21.03.2018r. o godz. 9 00  w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego.
Przewodniczący Komisji
Marian Kowalski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2018-03-15 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2018-03-15 08:48:27
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-03-15 08:48:37
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-03-15 08:48:37
Artykuł był wyświetlony: 1344 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-03-13 09:30:23

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE
 
                   W dniu 20.03.2018r  o godz. 900  w  sali nr 2  Urzędu Gminy Brody odbędzie  się  posiedzenia  komisji  Budżetu i Mienia Komunalnego.
Przewodniczący  Komisji
Marek Tracz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2018-03-13 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2018-03-13 09:30:23
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-03-13 09:30:27
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-03-13 09:30:27
Artykuł był wyświetlony: 1362 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-03-08 11:50:31

Zaproszenie na spotkania

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze zaprasza na spotkania informacyjne potencjalnych beneficjentów, którzy są zainteresowani aplikowaniem o środki w konkursie ogłoszonym 6 marca 2018 r. w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych na regionalnym rynku pracy – projekty konkursowe, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
 
Spotkanie w Zielonej Górze
Miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
ul. Wyspiańskiego 15
65-036 Zielona Góra
pokój 01
Termin: 14 marca 2018 r., godz. 900 – 1400
Formularz należy przesłać do 12 marca 2018 r.
 
Spotkanie w Gorzowie Wlkp.
Miejsce: Filia Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
ul. Kombatantów 34
66-400 Gorzów Wlkp.
Termin: 15 marca 2018 r., godz.  1000 – 1500
Formularz należy przesłać do 13 marca 2018 r.

Agenda spotkania:
  1. Regulamin konkursu – kluczowe zagadnienia/wymagania w kontekście ubiegania się o dofinansowanie.
  2. System Obsługi Wniosków Aplikacyjnych (SOWA) – zagadnienia techniczne.
  3. Zasada równości szans w perspektywie finansowej 2014-2020.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniach proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres .W przypadku dużego zainteresowania uczestnictwem w spotkaniach Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze zastrzega sobie możliwość: ograniczenia liczby osób zgłoszonych na formularzu z jednej instytucji i/lub wcześniejszego zakończenia przyjmowania zgłoszeń, o czym powiadomi Państwa w przesłanej informacji zwrotnej dotyczącej zgłoszenia.W przypadku zgłoszenia się na dane spotkanie liczby osób mniejszej niż 5 Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze zastrzega sobie możliwość rezygnacji z przeprowadzenia spotkania. W takim przypadku osobom zainteresowanym uczestnictwem w spotkaniu zaproponowany zostanie inny termin, o ile spotkanie w innym terminie będzie organizowane i/lub będzie możliwość przyjęcia na nie większej liczby osób.
Udział w spotkaniach jest bezpłatny, warunkiem uczestnictwa jest wysłanie formularza zgłoszeniowego w wyżej wskazanych terminach.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, pokój 311, numer telefonu 68 456 56 04, adres e-mail .
 
 

Konkurs na dofinansowanie projektów wspierających osoby młode do 29 roku życia

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze zachęca do wzięcia udziału w konkursie na dofinansowanie projektów wspierających osoby młode do 29 roku życia.
6 marca br. został ogłoszony nabór wniosków o dofinansowanie projektów w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój.
 
TERMIN NABORU PROJEKTÓW:
I runda 9 – 17 kwietnia 2018 r.
II runda 5 – 13 czerwca 2018 r.
 
Projekty mają przyczynić się do znalezienia pracy przez osoby młode do 29 roku życia, w tym w szczególności osoby, które nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu (tzw. młodzież NEET). Pomoc udzielana będzie osobom biernym zawodowo ale również imigrantom, reemigrantom, osobom odchodzącym z rolnictwa, tzw. ubogim pracującym – zatrudnionym na umowy krótkoterminowe lub cywilnoprawne.  
 
W konkursie o dofinansowanie mogą ubiegać się:
  • publiczne służby zatrudnienia,
  • Ochotnicze Hufce Pracy,
  • agencje zatrudnienia,
  • instytucje szkoleniowe,
  • instytucje dialogu społecznego, 
  • instytucje partnerstwa lokalnego.
Formy pomocy możliwe do zrealizowania w projektach to m.in.:
  • doradztwo zawodowe, nauka aktywnego poszukiwania pracy,
  • szkolenia i kursy, które pozwolą na zmianę lub podwyższenie kompetencji lub kwalifikacji potrzebnych na rynku pracy,
  • staże i praktyki zawodowe,
  • pokrycie kosztów dojazdu do pracy lub wstępnego zagospodarowania w nowym miejscu zamieszkania,
  • niwelowanie barier, na jakie napotykają osoby z niepełnosprawnościami w zdobyciu i utrzymaniu zatrudnienia, np. poprzez  doposażenie stanowiska pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • pośrednictwo pracy.
Udział w projektach jest bezpłatny, dodatkowo uczestnicy mogą otrzymać zwrot kosztów dojazdu na szkolenia, staże i praktyki, stypendia szkoleniowe i stażowe, zwrot kosztów opieki nad dzieckiem czy inną osobą zależną. Wszelka pomoc udzielana w projektach będzie dostosowana do potrzeb i możliwości osób z niepełnosprawnościami. Realizatorzy projektów w razie potrzeby zastosują wszelkie niezbędne usprawnienia, na które mogą otrzymać dodatkową pulę pieniędzy.
Kwota przeznaczona na dofinansowanie wszystkich projektów w konkursie wynosi 12 548 100,00 zł, w tym wsparcie finansowe z Europejskiego Funduszu Społecznego to 10 575 538,68 zł. Wnioskodawcy zobowiązani są do wniesienia 5% wkładu własnego.
Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie wszystkich, którzy mają pomysł, jak wspomóc osoby w trudnej sytuacji na rynku pracy, jak zmotywować je do działania i poprawić ich sytuacją zawodową i osobistą, a dzięki temu wpłynąć również na rozwój regionu.
Szczegóły na temat naboru wniosków wnioskodawcy znajdą na stronie WUP: http://power.wupzielonagora.praca.gov.pl/   oraz w Punkcie Informacyjnym EFS mieszczącym się w WUP: ul. Wyspiańskiego 15, pok. 311, tel. 68 456 56 04, adres e-mail

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak Data wytworzenia informacji: 2018-03-08 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak Data wprowadzenia do BIP 2018-03-08 11:50:31
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-03-08 12:32:00
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-03-08 12:33:05
Artykuł był wyświetlony: 1531 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji

ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Brodach
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu