ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

KOMUNIKAT I APEL DO HODOWCÓW TRZODY CHLEWNEJ

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-07-02 11:47:24

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku z wyznaczeniem ognisk afrykańskiego pomoru świń na terenie województw lubuskiego oraz podlaskiego istnieje ryzyko rozprzestrzeniania się choroby na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Afrykański Pomor Świń (ASF) nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka, ale jest bardzo szkodliwy dla gospodarki i niebezpieczny dla gospodarstw domowych. Prosimy o bezwzględne przestrzeganie zasad bioasekuracji:
-nie kupujcie świń z niewiadomego źródła pochodzenia,
-utrzymujcie świnie w sposób wykluczający kontakt z dzikami,
-stosujcie tylko pasze zabezpieczone przed dostępem zwierząt wolno żyjących,
-wyłóżcie maty nasączone środkiem dezynfekującym przed wejściami do pomieszczeń, w których utrzymywane są świnie.
Za brak stosowania zasad bioasekuracji bedą nakładane kary administracyjne.

Załączniki

  • Komunikat (PDF, 1.1 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-07-02 11:51:12 | Data wytworzenia informacji: 2017-06-30 00:00:00
  • Apel (PDF, 240.2 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-07-02 11:51:12 | Data wytworzenia informacji: 2017-06-30 00:00:00
  • Zasady (PDF, 1003.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-07-02 11:51:12 | Data wytworzenia informacji: 2017-06-30 00:00:00
  • Ulotka (PDF, 797.7 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-07-02 11:51:12 | Data wytworzenia informacji: 2017-06-30 00:00:00

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło Data wytworzenia informacji: 2017-06-30 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło Data wprowadzenia do BIP 2017-07-02 11:47:24
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-07-02 11:51:32
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-07-02 11:51:32
Artykuł był wyświetlony: 1350 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Planowane nabory wniosków w LGD

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-06-28 10:00:43

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Helena Miklaszewska Data wytworzenia informacji: 2017-06-28 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Helena Miklaszewska Data wprowadzenia do BIP 2017-06-28 10:00:43
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-06-28 10:02:04
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-06-28 10:02:04
Artykuł był wyświetlony: 1355 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

XXVII Sesja Rady Gminy Brody

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-06-26 09:26:37

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 30.06.2017r. o godz.  1000,  w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody  odbędzie się XXVII Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXVII Sesji Rady Gminy Brody.
2. Przyjęcie protokołu z XXVI sesji Rady Gminy Brody.
3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Możliwości aktywizacji bezrobotnych.
6.Sprawozdaniem z działalności Policji za 2016r. oraz informacja o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Brody.
7.Propozycje form wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie wakacji.
8. Rozpatrzenie:
     - sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brody za 2016r.
     - sprawozdania finansowego Gminy Brody za 2016r.
9. Zapoznanie się z :
      -  uchwałą RIO w spr. opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Brody za 2016r.
      - opinią Komisji Rewizyjnej w spr. sprawozdania finansowego  za 2016r.wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu .
      - wnioskiem Komisji Rewizyjnej w spr. absolutorium dla Wójta Gminy  Brody z tyt. wykonania budżetu za 2016r.
      - uchwałą RIO w spr. wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej dot. udzielenia absolutorium Wójtowi.
10. Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2016r.
11.  Podjęcie uchwał w sprawie    
        -  rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Wójta Gminy Brody z wykonania budżetu za 2016r.
        -  absolutorium dla Wójta Gminy Brody z tyt. wykonania budżetu za 2016r.
        -  zmiana uchwały budżetowej Gminy Brody na 2017r.    
12. Interpelacje, zapytania radnych oraz odpowiedzi .
13. Wolne wnioski
14. Zamknięcie obrad Sesji.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2017-06-26 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2017-06-26 09:26:37
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-06-26 09:26:41
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-06-26 09:26:40
Artykuł był wyświetlony: 1164 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UWAGA!!! Ostrzeżenie meteorologiczne Nr 24 - burze z gradem

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-06-22 14:59:28

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta Data wytworzenia informacji: 2017-06-22 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta Data wprowadzenia do BIP 2017-06-22 14:59:28
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-06-22 15:00:46
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-06-22 15:00:45
Artykuł był wyświetlony: 1150 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

III Nowogrodzki Rajd Integracyjny

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-06-20 11:14:15

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: NB Data wytworzenia informacji: 2017-06-20 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: NB Data wprowadzenia do BIP 2017-06-20 11:14:15
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-06-20 11:14:18
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-06-20 11:14:18
Artykuł był wyświetlony: 1143 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-06-20 10:08:44

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE
 
                   W dniu 21.06.2017r. o godz. 9 00  w świetlicy remizy OSP w Brodach  odbędzie  się  posiedzenia  komisji  Budżetu i Mienia Komunalnego.
Przewodniczący  Komisji
Marek Tracz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2017-06-20 07:35:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2017-06-20 10:08:44
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-06-20 10:08:47
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-06-20 10:08:47
Artykuł był wyświetlony: 1015 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenia komisji Oświaty, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-06-20 10:07:24

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE
 
                   W dniu 20.06.2017r. o godz. 9 00  w świetlicy remizy OSP w Brodach  odbędzie  się  posiedzenia  komisji  Oświaty, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego.
Przewodniczący Komisji
Marian Kowalski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2017-06-20 07:30:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2017-06-20 10:07:24
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-06-20 10:07:27
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-06-20 10:07:27
Artykuł był wyświetlony: 1003 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Służba przygotowawcza przepustką do ZAWODOWEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-06-01 09:40:12

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta Data wytworzenia informacji: 2017-06-01 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta Data wprowadzenia do BIP 2017-06-01 09:40:12
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-06-01 09:40:19
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-06-01 09:40:47
Artykuł był wyświetlony: 1365 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE o sprzedaży drewna

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-06-01 09:13:15

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy Brody  informuje, że będzie posiadać do sprzedaży  drewno  wielkowymiarowe (kłoda 4 mb)  oraz średniowymiarowe (papierówka sortowana i niesortowana 2,40 mb)  iglaste z gatunku sosna - w łącznej ilości około 150 m³. Planowane pozyskanie  drewna  - do końca sierpnia 2017 roku  na terenie lasu komunalnego Gminy Brody – oddział 17b, powierzchnia 1,10 ha.
Cena wywoławcza drewna:
kłoda 4,00 mb   - 230,00 zł netto za m3,
papierówka niesortowana 2,40 mb - 140,00 zł netto  za m3 ,
papierówka sortowana 2,40 mb – 160,00 zł netto za m³,
Kryterium wyboru oferty – oferowana cena. W przypadku złożenia równoważnych ofert decyduje termin wpływu do Urzędu Gminy Brody.
Przedmiot sprzedaży  można oglądać codziennie na terenie lasu komunalnego po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedającym..
Oferty pisemne należy składać w biurze podawczym  Urzędu Gminy w Brodach pok.  nr 3, lub na adres e-mail  w terminie do 30 czerwca 2017 r. do godz. 1400. Oferta powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę oferenta, adres zamieszkania lub adres siedziby, nr telefonu oraz oferowaną cenę netto. Transport i załadunek drewna oferent zabezpiecza we własnym zakresie. Odbiór zakupionego drewna należy dokonać w terminie 7 dni od dnia zakupu. Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od sprzedaży bez podania przyczyny. Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od sprzedaży w przypadku zaoferowania ceny niższej niż wartość drewna wyceniona przez Zamawiającego.
Szczegółowych informacji na w/w temat można uzyskać w Urzędzie Gminy w Brodach  pokój nr 11 lub telefonicznie /68/ 371 21 55 . wew. 206.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Zbigniew Jakimczuk Data wytworzenia informacji: 2017-06-01 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Zbigniew Jakimczuk Data wprowadzenia do BIP 2017-06-01 09:13:15
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-06-01 09:13:18
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-06-01 09:13:46
Artykuł był wyświetlony: 1343 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

XXVI Sesja Rady Gminy Brody

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-05-25 12:24:56

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 31.05.2017r. o godz.  900,  w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się XXVI Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXVI Sesji Rady Gminy Brody.
2. Przyjęcie protokołu z XXV sesji Rady Gminy Brody.
3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja o powołanym referacie Gospodarki Komunalnej i  Mieszkaniowej, dofinansowanie oczyszczalni przydomowych i  publicznym transporcie zbiorowym.
6. Informacja o mieszkaniach socjalnych i komunalnych i stan zadłużenia na 31.12.2016r.
7. Analiza prac melioracyjnych za 2016r.
8. Informacja z realizacji „Programu współpracy” Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami  prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
9.  Podjęcie uchwał w sprawie:
     -  zaciągnięcia pożyczki na zadanie inwestycyjne pn. „BEZ GRANIC” – część 1/Grenzenios-Teil i Przebudowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną ulic: Wolności, Szkolnej i Pl.Zamkowego”,
     - zaciągnięcia kredytu długoterminowego,
     - zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2017 – 2027.
     - zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2017r.
   - zmiany uchwały nr XXVI/197/13 Rady Gminy Brody z dn. 28.03.2013r. w spr. uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Brody na lata 2013-2017.
     - wprowadzenia zmian do uchwały nr XXV/166/17 Rady Gminy Brody w spr. dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.
     - przekazania do Komisji Rewizyjnej skargi na działalność Wójta Gminy Brody,
     - zmiany uchwały nr XXIX/233/13 R.G. Brody w spr. ustanowienia pomnika przyrody.
10. Interpelacje, zapytania radnych oraz odpowiedzi .
11. Wolne wnioski
12. Zamknięcie obrad Sesji.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2017-05-25 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2017-05-25 12:24:56
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-05-25 12:24:59
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-05-25 12:25:54
Artykuł był wyświetlony: 1447 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji

ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Brodach
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu