ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

XXXVI Sesja Rady Gminy Brody

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-22 10:36:04

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 30.05.2018r. o godz. 1000,  w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się XXXVI Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad XXXVI Sesji Rady Gminy Brody.
2. Przyjęcie protokołu z XXXV sesji Rady Gminy Brody.
3. Informacja  Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4 . Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Możliwości aktywizacji bezrobotnych oraz pomocy ubogim i bezrobotnym.
6. .Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany uchwały nr XXXIV/223/18 w spr. ustalenia opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych Gminy  Brody.
-  przystąpienia Gminy Brody do realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu  Operacyjnego  Lubuskie 2020. Oś priorytetowa 4 Środowisko i kultura, Działanie 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego projekty realizowane poza formułą ZIT.
-  zmian uchwały budżetowej gminy Brody na 2018r.
-  udzielenia pomocy finansowej Gminie Żary o statusie miejskim.
- udzielenia pomocy finansowej Gminie Tuplice
-  zmiany WPF Gminy Brody na lata 2018-2034.
7. Wnioski i interpelacje radnych.
8. Wolne wnioski
9. Zamknięcie obrad Sesji.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2018-05-22 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2018-05-22 10:36:04
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-05-22 10:36:07
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-05-22 10:36:07
Artykuł był wyświetlony: 450 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uwaga – nabory wniosków w LGD rozstrzygnięte!!!

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-14 11:34:40

Akapit nr 1 - brak tytułu

„Lokalna Grupa Działania – Grupa Łużycka”, podczas którego dokonano oceny i wyboru operacji w ramach wniosków o przyznanie pomocy złożonych w naborach:
  • 1/2018/IRiK w zakresie Przedsięwzięcia 1.3.1. Rozwój obiektów infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej;
  • 2/2018/P w zakresie Przedsięwzięcia 2.1.1. Podejmowanie działalności gospodarczej;
  • 3/2018/R w zakresie Przedsięwzięcia 2.2.1. Rozwijanie działalności gospodarczej;
  • 4/2018/IT w zakresie Przedsięwzięcia 3.1.1. Rozwój infrastruktury turystycznej;
  • 5/2018/Z w zakresie Przedsięwzięcia 3.2.1. Zachowanie lokalnego dziedzictwa – konserwacja i restauracja zabytków.
 
Na stronie www.grupaluzycka.pl dostępne są:
  • Protokół z posiedzenia Rady z dn. 20.04.2018 wraz załącznikami.
  • Lista operacji zgodnych z LSR – nabór 1/2018/IRiK.
  • Lista operacji wybranych – nabór 1/2018/IRiK
  • Lista operacji zgodnych z LSR – nabór 2/2018/P.
  • Lista operacji wybranych – nabór 2/2018/P.
  • Lista operacji zgodnych z LSR – nabór 3/2018/R.
  • Lista operacji wybranych – nabór 3/2018/R.
  • Lista operacji zgodnych z LSR – nabór 4/2018/IT.
  • Lista operacji wybranych – nabór 4/2018/IT.
  • Lista operacji zgodnych z LSR – nabór 5/2018/Z.
  • Lista operacji wybranych – nabór 5/2018/Z.
  •  

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: LGD Data wytworzenia informacji: 2018-05-14 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: LGD Data wprowadzenia do BIP 2018-05-14 11:34:40
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-05-14 11:34:43
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-05-14 11:34:43
Artykuł był wyświetlony: 578 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenie komisji Budżetu i Mienia Komunalnego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-14 11:31:09

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE
 
                   W dniu 18.05.2018r  o godz. 9 00  w  sali nr 2  Urzędu Gminy Brody odbędzie  się  posiedzenia  komisji  Budżetu i Mienia Komunalnego.   
Przewodniczący  Komisji
Marek Tracz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2018-05-14 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2018-05-14 11:31:09
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-05-14 11:31:13
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-05-14 11:31:13
Artykuł był wyświetlony: 577 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-14 11:28:54

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE
 
                   W dniu 14.05.2018r. o godz. 9 00  w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie  się  posiedzenia  komisji  Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego.
Przewodniczący Komisji
Marian Kowalski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2018-05-14 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2018-05-14 11:28:54
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-05-14 11:28:58
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-05-14 11:28:58
Artykuł był wyświetlony: 489 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Konkurs - Najładniejsza posesja, Najładniejsze sołectwo

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-08 13:15:21

Akapit nr 1 - brak tytułu

WÓJTA GMINY BRODY
z dnia 8 maja 2018 r.
w sprawie zasad przeprowadzenia konkursu w kategoriach: „Najładniejsza posesja” i  „Najładniejsze sołectwo - miejsce użyteczności publicznej” na terenie gminy Brody w roku 2018
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło Data wytworzenia informacji: 2018-05-08 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło Data wprowadzenia do BIP 2018-05-08 13:15:21
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-05-08 13:19:41
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-05-08 13:20:00
Artykuł był wyświetlony: 606 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społecznych w sprawie ograniczeń lub zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-05-08 11:14:33

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społecznych przez Zarząd Województwa Lubuskiego w sprawie:

Projektu Uchwały Sejmiku Województwa Lubuskiego w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa lubuskiego z wyłączeniem miasta Zielona Góra oraz miasta Gorzów Wlkp. ograniczeń lub zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło Data wytworzenia informacji: 2018-05-08 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło Data wprowadzenia do BIP 2018-05-08 11:14:33
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-05-08 11:16:50
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-05-08 11:16:50
Artykuł był wyświetlony: 613 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

NIECZYNNA KASA!!!

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-26 15:15:18

Ważna informacja

Informujemy, że
2 maja (środa)
Kasa w Urzędzie Gminy
będzie nieczynna.
 
Za utrudnienia przepraszamy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Beata Kowalczuk Data wytworzenia informacji: 2018-04-26 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Beata Kowalczuk Data wprowadzenia do BIP 2018-04-26 15:15:18
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-04-26 15:15:21
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-04-26 15:15:21
Artykuł był wyświetlony: 728 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dumni z Polski

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-24 10:30:01

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Michalina Łajtar Data wytworzenia informacji: 2018-04-24 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Michalina Łajtar Data wprowadzenia do BIP 2018-04-24 10:30:01
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-04-24 10:30:16
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-04-24 10:30:16
Artykuł był wyświetlony: 743 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Służba przygotowawcza

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-24 10:25:48

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta Data wytworzenia informacji: 2018-04-24 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta Data wprowadzenia do BIP 2018-04-24 10:25:48
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-04-24 10:28:10
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-04-24 10:28:10
Artykuł był wyświetlony: 634 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wdrożenie RODO czyli nowe przepisy o ochronie danych osobowych

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2018-04-24 10:20:11

Akapit nr 1 - brak tytułu

                Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego i Generalny Inspektor Danych Osobowych
ZAPRASZA
Przedstawicieli Organizacji Pozarządowych z Województwa Lubuskiegona szkolenie do Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. 10 maja b.r. o godzina 14.00
TEMAT: Wdrożenie RODO czyli nowe przepisy o ochronie danych osobowych
·Przywitanie uczestników szkolenia -  Brygida Grzybowicz pełnomocnik Wojewody do spraw rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i współpracy z organizacjami pozarządowymi.
·Wykład - Wojciech Jachimowicz - Przewodniczący Rady Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego I kadencji - "Narodowy Program Wspierania Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego", "Zadania  Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozowsku Społeczeństwa Obywatelskiego.
·Szkolenie - Piotr Drobek - Zastępca Dyrektora Departamentu Edukacji Społecznej i Współpracy Międzynarodowej Biura GIODO, dotyczące wdrożenia RODO, czyli nowego rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, które zaczyna obowiązywać 25 maja tego roku.
 
Udział w spotkaniu prosimy potwierdzić mailowo
 lub  
telefonicznie 68 452 71 07 do 04.05.2018 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak Data wytworzenia informacji: 2018-04-24 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak Data wprowadzenia do BIP 2018-04-24 10:20:11
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2018-04-24 10:21:16
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2018-04-24 10:21:15
Artykuł był wyświetlony: 601 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji

ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Brodach
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu