ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zagrożenie ASF

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-12-15 09:07:07

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta Data wytworzenia informacji: 2017-12-15 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta Data wprowadzenia do BIP 2017-12-15 09:07:07
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-12-15 09:07:59
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-12-15 09:07:59
Artykuł był wyświetlony: 36 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach działania „Systemy jakości produktów rolnych i środków spożywczych”

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-12-12 11:36:12

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak Data wytworzenia informacji: 2017-12-12 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak Data wprowadzenia do BIP 2017-12-12 11:36:12
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-12-12 11:36:38
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-12-12 11:36:38
Artykuł był wyświetlony: 92 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ostrzeżenie meteorologiczne - wystąpienie silnego wiatru

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-12-12 08:22:42

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta Data wytworzenia informacji: 2017-12-12 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta Data wprowadzenia do BIP 2017-12-12 08:22:42
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-12-12 08:24:17
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-12-12 08:24:17
Artykuł był wyświetlony: 96 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Mieszkanie+

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-12-07 10:00:25

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak Data wytworzenia informacji: 2017-12-07 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak Data wprowadzenia do BIP 2017-12-07 10:00:25
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-12-07 10:01:18
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-12-07 10:01:18
Artykuł był wyświetlony: 187 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-11-30 13:06:49

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 12.12.2017r. o godz. 9 00  w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie  się  posiedzenia  komisji  Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego.
Przewodniczący Komisji
Marian Kowalski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2017-11-30 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2017-11-30 13:06:49
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-11-30 13:06:59
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-11-30 13:06:59
Artykuł był wyświetlony: 271 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-11-30 13:05:45

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniach  11.12.2017r. i 13.12.2017r.  o godz. 9 00  w  sali nr 2  Urzędu Gminy Brody   odbędą  się  posiedzenia  komisji  Budżetu i Mienia Komunalnego.  
Przewodniczący  Komisji
Marek Tracz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2017-11-30 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2017-11-30 13:05:45
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-11-30 13:06:10
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-11-30 13:06:10
Artykuł był wyświetlony: 268 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Spotkanie informacyjne dla organizacji pozarządowych

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-11-30 11:49:10

Akapit nr 1 - brak tytułu

Spotkanie informacyjne dla organizacji pozarządowych – Zielona Góra, 13.12.2017r.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Zielonej Górze, działający w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, we współpracy z Departamentem Infrastruktury Społecznej, zaprasza na spotkanie informacyjne dla organizacji pozarządowych, które odbędzie się 13 grudnia 2017 r. w godzinach 10:00 – 13:00 w Zielonej Górze.
 
O spotkaniu
Podczas spotkania przekazane zostaną informacje dotyczące możliwości wsparcia działań realizowanych przez NGO zarówno ze środków europejskich, jak i krajowych. Omówione zostaną warunki przyznania wsparcia, wskazane zostaną dokumenty, strony internetowe oraz podmioty oferujące unijne oraz krajowe środki. Przedstawiony zostanie także harmonogram konkursów ofert na realizację zadań publicznych z budżetu Województwa Lubuskiego, omówiony zostanie wzór oferty na realizację zadania publicznego, jak również najczęściej popełniane błędy w wypełnianiu ofert na realizację zadania publicznego.
Spotkanie odbędzie się 13 grudnia 2017 r. w godzinach 10:00 – 13:00 w Zielonej Górze w siedzibie Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich, ul. Bolesława Chrobrego 1-3-5 (sala konferencyjna nr 0.35, poziom 0).
 
Więcej informacji
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza poniżej. Na zgłoszenia czekamy do 12 grudnia 2017 r. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Głównym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Zielonej Górze pod numerami telefonów: 68 4565 -535; -499; -488; -480; -454.
 
Istnieje również możliwość zgłoszenia poprzez formularz elektroniczny za pośrednictwem strony internetowej: http://rpo.lubuskie.pl/-/spotkanie-informacyjne-dla-organizacji-pozarzadowych-w-zielonej-gora
 
O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
 
Serdecznie zapraszamy!
Projekt współfinansowany z Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak Data wytworzenia informacji: 2017-11-30 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak Data wprowadzenia do BIP 2017-11-30 11:49:10
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-11-30 11:53:04
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-11-30 11:53:04
Artykuł był wyświetlony: 275 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Komunikat ZUS

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-11-28 08:15:24

Akapit nr 1 - brak tytułu

Od 1 stycznia 2018 r. firmy, przedsiębiorcy oraz osoby samozatrudnione będą opłacać wszystkie składki jednym zwykłym przelewem na indywidualny numer rachunku składkowego.
Informację  o numerze tego rachunku płatnik składek dostanie z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r. List dotrze do płatnika, gdy ZUS zna jego aktualny adres.
Ważne!
Jeśli płatnik do końca grudnia 2017 r. nie otrzyma informacji o numerze rachunku składkowego albo zgubi list, powinien zgłosić się do ZUS albo zadzwonić do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (nr tel. 22 560 16 00).
Od 1 stycznia 2018 r. wszystkie składki, bez względu na okres którego dotyczą, trzeba wpłacać na indywidulany numer rachunku składkowego. Jeśli płatnik nie będzie znał swojego numeru rachunku składkowego, nie opłaci w 2018 r. składek. Dotychczasowe rachunki będą zamknięte. Dlatego apelujemy o odebranie korespondencji z ZUS.
Szkolenia:
Od października br. zielonogórski Oddział ZUS przeprowadza dla płatników składek szkolenia, na których przedstawia zmiany w zakresie sposobu opłacania składek. Zapisy pod numerem telefonu 68 32-94-215. Szczegółowy harmonogram szkoleń znajduje się na stronie www.zus.pl .
Więcej informacji o e-Składce znajduje się na stronie www.zus.pl/eskladka .

Załączniki

  • broszura (PDF, 1.1 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-11-28 08:16:19 | Data wytworzenia informacji: 2017-11-28 00:00:00
  • ulotka (PDF, 148.8 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-11-28 08:16:19 | Data wytworzenia informacji: 2017-11-28 00:00:00

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak Data wytworzenia informacji: 2017-11-28 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak Data wprowadzenia do BIP 2017-11-28 08:15:24
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-11-28 08:16:25
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-11-28 08:16:25
Artykuł był wyświetlony: 329 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

XXXI Sesja Rady Gminy Brody

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-11-23 09:51:42

Akapit nr 1 - brak tytułu

                     W dniu 30.11.2017r. o godz. 9 00, w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się XXXI Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXXI Sesji Rady Gminy Brody.
2. Przyjęcie protokołu z XXX  sesji Rady Gminy Brody.
3. Informacja Z-cy Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4 . Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.  Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych .
6  Podjęcie uchwał w sprawie    
     - stwierdzenia przekształcenia Zespołu Szkół w Brodach, w skład którego wchodzi jedynie  Publiczna Szkoła Podstawowa w Brodach im. Stefana Batorego i Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Publiczną Szkołę Podstawową w Brodach.
     - określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
7. Wnioski i interpelacje radnych.
8. Wolne wnioski
9. Zamknięcie obrad Sesji.        

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady Data wytworzenia informacji: 2017-11-23 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Data wprowadzenia do BIP 2017-11-23 09:51:42
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-11-23 09:51:46
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-11-23 09:51:46
Artykuł był wyświetlony: 403 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE - porady radcy prawnego

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2017-11-22 12:20:50

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
 
Radca prawny udzielać będzie porad w PIĄTEK
24 listopada 2017 r. od godz. 9.00.
Za wynikłe utrudnienia przepraszamy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak Data wytworzenia informacji: 2017-11-22 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak Data wprowadzenia do BIP 2017-11-22 12:20:50
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2017-11-22 12:20:53
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2017-11-22 12:20:53
Artykuł był wyświetlony: 405 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji

ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Brodach
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu