Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
III Sesja Rady Gminy Brody
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-12-20 14:04:11 przez Tomasz Paś
Akapit nr - brak tytułu
W dniu 27.12.2018r. o godz. 1000, w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się III Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad III Sesji Rady Gminy Brody.
2. Sprawdzenie obecności.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5 Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6 . Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte programem „ Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023.
8. Podjęcie uchwały w sprawie - zasad zwrotu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej dla osób objętych rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023.
9. Podjęcie uchwały w sprawie - ustanowienia wieloletniego programu osłonowego „Pomoc gminy w zakresie dożywiania na lata 2019 – 2023.
10. Podjęcie uchwały w sprawie - uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na 2019r.
11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Komisji Budżetu i Mienia Kom.
12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Komisji Oświaty, Spraw Społ.
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Komisji Rewizyjnej
14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Rady Gminy Brody
15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Brody na 2019r.
16. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia WPF Gminy Brody na lata 2018 – 2034.
17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2018r.
18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany WPF Gminy Brody na lata 2018 – 2034.
19. Interpelacje i zapytania radnych.
20. Sprawy różne.
21. Zamknięcie obrad Sesji.